Abertura Ufìtziu Limba Sarda

S’amministratzione comunale de Mara pustis de unu progetu presentadu in su 2014, L.482 de su 15/12/1999, cun Putumajore comune cabufila at ativadu s’Isportellu linguisticu subracomunale cun sos comunes de Putumajore, Bonolva, Pàdria, Cossoine, Biddanoa Monteleone, Monteleone, Romana, Potuvigari e Mores.

In sos comunes chi ant aderidu a su progetu s’ant a fàghere atividades de tradutzione de sos atos amministrativos e àteras initziativas pro sos pitzinnos e sa populatzione (laboratòrios didàticos, cursos de limba e cultura sarda e atividades de promotzione culturale de su territòriu).
S’atividade de s’Isportellu punnat a balorizare sa limba e sa cultura locale integrada cun sos balores de s’Itàlia e de s’Europa.
Pro informatziones in Mara in su Comune, su martis manzanu dae sas 09.00 a sas 12.00 b’est s’operadora Lucia Sechi .

Su coordinamentu iscièntificu de sas atividades est contevigiadu dae s’Istitutu de Istùdios e Chirca “Camillo Bellieni” de Tàtari.

dettagli:

• IN CORSO